Monday, November 29, 2010

Vine iarna

Dintotdeauna mi-a placut iarna. Cred ca mai exact ar fi sa spun ca mi-au placut muntii iarna. Poate ca are legatura cu schiul pe care il practic de mic copil. Iarna, turistii se imputineaza si poti sta fata in fata cu El. De fapt, cu tine. Cu ce a mai ramas din tine dupa spalarea creierului in oras, in lumea artificiala pe care am creat-o. Cu fiecare avans tehnologic ne-am indepartat de natura, de noi.
Preocupat cu activitatile subpamantene, nu am mai facut o tura de iarna de mult timp. Prea mult timp...iar acest lucru il voi indrepta incepand cu anul acesta. Ca si cum am fi sters vreo 15 ani cu buretele, eu si Bobi ne-am reintalnit pentru a dezbate din nou ca odinioara ruta noastra clasica de 1 decembrie: Busteni - Valea Cerbului - Vf Omul - Vf Scara - Valea Gaura - Simon - Bran.

No comments:

Post a Comment

Bine ai venit. Ia o gura de OXiGEN !