Monday, March 14, 2011

de la Pegas la Simplon

Prima si singura semicursiera a mea am primit-o cadou de ziua mea inainte de (r)evolutie. Era neagra, evident, si deosebit de grea. Se strica incontinuu si ii centram rotile constant undeva in spatele magazinului Unirea. Am dat-o pe mai nimic prin '95. In '92, am mai avut pentru cateva luni un MTB Murray autentic albastru metalizat cu cauciucuri galbene, 15 viteze. O minune ce s-a dus prea repede.
Pe 28 februarie anul acesta, am facut cunostinta cu Simplon Pride, in Germania. Cum langa mine se afla padurea Neuwied-ului, m-am gandit sa dau o tura de aducere aminte cu aceasta bijuterie.
Soseaua "ca in palma" a sporit sentimentul de libertate pe care il simti. Asta pe coborare pentru ca la intoarcere, diferenta de nivel de 400 m am resimtit-o din plin in ciuda celor doar 7kg cat cantareste aceasta bijuterie mecanica. Sper ca data viitoare sa ne dam mai mult impreuna...

No comments:

Post a Comment

Bine ai venit. Ia o gura de OXiGEN !