Saturday, September 17, 2011

Stagiul International Feminin Rosia 2011

Dupa Ciucas trail running am plecat direct la stagiul speo de la Rosia unde se inscrisesera de la FV: Roxana, Emilia si Cristina. Pe langa asta, mai vroiam sa incadrez si eu acolo si am acceptat sa o fac numai pe cazare si masa pentru ca erau deja cadre titulare suficiente.
In primul rand vreau sa spun ca Adina si Cristina sunt o super echipa care emana optimism, iar pasiunea lor pentru speologie a anulat incruntarea si mitocaniile altora. Ma intreb cata nesimtire poate zace uneori in semeni...multa ! Mergand mai departe, cursul fiind in primul rand pentru fete, a fost super curat din toate punctele de vedere: mancare, organizare (cu ceva lacune la respectarea timpilor de sosire de la ateliere), ordine.
Dincolo de Pestera Vacii din Cheile Cutilor la care am fost in trei zile din cele patru, cel mai mult mi-a placut in Pestera cu Ferigi unde am avut ca si coleg peYves - monitor cu brevet de stat in Franta. Reintalnirea cu echipa cealalta de incepatori, plecatat cu un avans de o ora si jumatate a lui Cristina & Valerie a fost ca intre vechi prieteni. Esenta miscarii in natura.
La final, FV-istele au luat cu brio cursul. Cristina a primit recomandare de initiator iar Emilia si Roxana au fost in primele sase in fisele de evaluare. Ne-am ales si cu o noua colega de club, Flavia, absolventa si ea a cursului.

No comments:

Post a Comment

Bine ai venit. Ia o gura de OXiGEN !