marți, 26 mai 2015

Salomon Quest 4D si garantia romaneasca











Dupa 10 luni de utilizare, perechea mea de Salomon Quest 4D da rateuri. Mi s-au dezlipit ambele talpi la calcai. Nu e bai ! M-am dus cu ghetele la Salomon Romania ca am garantie 2 ani. Si, dupa 14 zile am primit si raspunsul constatator: "Produsul prezinta talpile dezlipite datorita uzurii excesive. Uzura nu este acoperita de garantie. In dorinta de a sprijini clientul se incearca remedierea defectiunii reclamate."
Cam asa arata "uzura excesiva" a talpilor unui produs garantat doi ani:

Ghetele Vaude m-au tinut 3 ani fara lipituri. Doar s-au tocit atat de tare ca nu mai aveau talpa.
E o cadere de zile mari la incaltamintea Salomon ce am folosit-o si in trecut si ma lasa dupa 3-4 ani....consumatorismul e la putere. Calitatea nu mai conteaza.
Problema cea mai mare este ca in .ro nici nu contezi. Practic se considera ca "ai stricat" ghetele ca le-ai folosit. Mare diferenta de atitudine intre dealerii din tara si cei de prin vest. Partea buna e ca putem proba in .ro o pereche pe care ulterior o poti achiziona din tari normale care chiar iti ofera garantie. Partea trista e ca aici e tara ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine ai venit. Ia o gura de OXiGEN !