Am pus la treaba GoPro-ul 3 Black Edition in fata rodatei camere Sony DSC-TX20 ce are performante deosebite pentru clasa sa la lumina scazuta.
Cum unghiurile de poza a celor doua camere sunt total diferite (Sony are 25 mm-echivalenta la cadrul 35mm -adica 85 de grade, in timp ce Hero-ul are 170 de grade) am setat GoPro-ul cateodata pe narrow, unghi ce se apropie mult de unghiul de camp al Sony-ului. Ce nu mi-a placut deloc a fost faptul ca pe narrow, GoPro interpoleaza, adica taie din cadru si mareste apoi la rezolutia ceruta. Lucru firesc pentru ca nu are nici un transfocator, obiectivul fiind fix. Rezulta insa o imagine cu mult zgomot si cu pixeli mariti. GoPro-urile nu trebuie folosite decat pe wide, pentru asta au fost concepute.
Fara setarea High Iso pe filmare, Sony-ul are probleme sa se tina dupa GoPro Hero3 BE. In momentul in care apelam la High Iso, sensibilitatea creste pana la ISO 2000 si putem distinge mai multe detalii in special in umbre. Bineinteles ca va creste si zgomotul imaginii insa ramane la un nivel decent.
Cu toate astea, Hero 3 BE, se dovedeste o camera exceptionala pentru dimensiunea pe care o are si ne putem face o idee despre cum va arata imaginea noii camere Hero3+ in lumina slaba.
Sony DSC-TX20 ramane in continuare o unealta fabuloasa pentru filmarile in subteran la jumatate din pretul unui Hero3 BE. Asta daca o mai gasiti pe stoc, caci anul acesta avem TX30.
No comments:
Post a Comment
Bine ai venit. Ia o gura de OXiGEN !