Wednesday, May 7, 2014

Alergare prin aleile Parculului Tineretului


Imi propusesem un nou traseu ca sa ies din monotonia in cerc a lacului din Parcul Tineretului. Traseul propus de mine includea insa si o bucata din...crosul tineretului care din coincidenta, se desfasura in acelasi loc.

"Miercuri, la ora 10:30, în mai multe orașe din tară s-a dat startul Crosului Tineretului."
Dupa tura mea, am ramas la startul crosului pentru a face cateva poze la eveniment.
Revenind, la tura pe care am facut-o, mi-a placut foarte mult si mi-a dat idei despre ce mai pot "croseta" prin aleile parcului.

1 comment:

  1. M-am bucurat sa vad ca ai participat la eveniment,bravo !! Ai fost gand la gand cu bucurie,te-ai ,,intersectat,, cu Crosul Tineretului,si din ce am vazut in poze si la tv,nu au fost asa putini ! Nu rata niciodata ocazia de a face miscare,tinand cont de stilul si ritmul de viata actual ! Tine-o asa !

    ReplyDelete

Bine ai venit. Ia o gura de OXiGEN !