Tuesday, January 17, 2012

Schi off piste pe pista :)

15 ianuarie a fost o zi ocupata cu primul meu sport, schiul. Horatiu imi propusese Azuga si, dupa experienta placuta de anul trecut, nu am ezitat sa ma imbarc la el in masina duminica dis de dimineata.
Mi-am inchiriat schiurile de la un alt centru fata de cel de anul trecut si am constatat ca m-am ales cu niste mizerii. Nici claparii nu pot spune ca erau super dar macar mi-au tinut picioarele cat de cat. Erau modelul "super pro" cu ...o clapa. Adica o gluma. Nu mai trec pe la respectivul centru data viitoare, asta clar. Astfel ca dupa prima coborare cu injuraturi, Horatiu imi propune sa imi dea schiurile de tura ale Roxanei care din pacate nu a putut veni. Trebuie sa spun ca am fost super sceptic pentru ca prin definitie aceste schiuri sunt usoare, legaturile sunt altfel, e o cu totul alta poveste. Am avut norc ca mi-a intrat claparul fix la limita superioara a legaturilor, schiul fiind fabricat pentru fete.
Starea partiei Sorica era buna, in prima parte a zilei. Cand s-a adunat lumea, se schimbase un pic treaba. Aparuse gheata si ne-am dat mai mult pe laterale pe unde era neatinsa zapada. Cazacu era inchis. De ce ? Pentru ca ninsese si nu se deranjasera sa o prepare, astfel ca mai usor a fost sa puna un semn de interzis. Cu toate astea erau cativa ce se dadeau astfel ca, beneficiind si de schiuri pentru afanata, l-am urmat pe Horatiu pe "interzis".
M-am simtit super bine cu micutele schiuri Movement (verzi cu fluturasi roz si mar pe talpa :)) care s-au dovedit a fi excelente pentru partiile nepreparate de la noi. Mi-au lipsit numai vreo 10 - 15 cm la coada schiului insa am avut parte de o prima zi de schi super, fara frustrarea "lemnelor" pe care le inchiriasem. Horatiu a dat si doua ture in sens invers, adica a urcat partia Cazacu pe schiuri.
Ca de obicei, m-am jucat cu camera Hero si in tura asta:

No comments:

Post a Comment

Bine ai venit. Ia o gura de OXiGEN !