Tuesday, May 26, 2015

In cross la EcoMarathon 2015



M-am simtit grozav la aceasta a sasea editie a EcoMarathon-ului datorita companiei. Am schimbat si locul de cazare care s-a dovedit a fi excelent si cu siguranta vom mai reveni in locatie.

La evenimentul in sine nu am fost in mare forma dar mi-a placut. Am alergat de placere si fara sa trag de mine, dezinteresat. Urmarea lipsei de antrenament specific a fost ca deabia ma mai miscam a doua zi.
Neratand nici una din editii, nu am cum sa nu remarc evolutia: de la 300 de participanti la 1300. Din pacate numarul mare de participanti a condus la altceva, la ceva comercial si pe banda. A disparut "farmecul" si "prietenia" de care cu totii scriam la primele editii. Sunt organizatorii si participantii acum. Atat. Ah, si VIP-urile, sa nu le uit. Ele au ramas. Evenimentul in sine e mainstream de acum si asta s-a si dorit. Se simte raceala si distanta cu care esti tratat chiar daca ai fost de la inceput aici. De fapt, realizezi aceasta distanta mai ales ca stii cum era la inceput. Cam atat a durat "farmecul". 

Sports Tracker instalat pe Nokia Lumia 520 zice asa:

http://www.sports-tracker.com/workout/raducdumitru/554fbd3fe4b065a9a9e574f3

Toate fotografiile noastre sunt aici.

No comments:

Post a Comment

Bine ai venit. Ia o gura de OXiGEN !