Friday, February 5, 2016

O prima zi de schi in 2016

Cica o venit "iarna": a nins doua zile, intre 16 si 17 ianuarie. Atat. Dupa care "marele ger" de o saptamana. "Mama ce frig a fost"...o saptamana. In loc de mama ce cald e in mijloc de iarna. Cam asa am ajuns. Adica, asa arata mijlocul iernii in 2016 in drum spre cea mai de soi statiune de schi din Romania:
In fine, dupa indelungi dezbateri, am ajuns sa pun din nou schiurile in picioare pe final de topire a maretii zapezi. Adica toata saptamana cu ger nu s-a nimerit dar a fost sa fie marti, pe 2 februarie.
Teperatura la ora 11 era de 7*C iar la ora 13 de 13*C. Cu toate astea, zapada mai era, spre norocul meu. Si ne-am dat pana am cazut lati.
Bineinteles ca nu m-am abtinut de la a sta un pic la soare pe "prispa" cabanei Postavaru. E o chestiune implicita atunci cand e soare.

Sebi, omul "gadget", autorul imaginilor din clipul de mai jos, avea instalata nu stiu ce aplicatie care la final ne-a aratat ca am facut doar 14 coborari. Le-am trait insa din plin si sper sa repetam treaba insa pentru asta trebuie sa ninga din nou, macar inca doua zile. Daca nu, cam asta a fost "iarna" pe anul asta.

No comments:

Post a Comment

Bine ai venit. Ia o gura de OXiGEN !