Tuesday, September 20, 2011

Good morning Piatra Craiului

De la ultima reintalnire cu Piatra Craiului imi propusesem sa ma reintorc pentru un tur rapid si "light". Am reusit sa ii urnesc pe Horatiu si Roxana ce au luat o pauza de alergari anul asta, si am dat o tura de vis peste Piatra Mica pana la Ascutit pe 18 septembrie. Planul de a face dintr-o bucata "integrala", adica tot ce inseamna creasta in Crai, incepe sa se devina ceva foarte posibil dupa tura asta. A fost o tura de vis, de viata, de prieteni, de vant si de soare. O tura vie....
Asta e profilul traseului conform Google Earth. Am terminat traseul in 7 ore din care numai 4-4:30 de parcurs efectiv dupa ceasul meu. Not bad at all, Roxana functionand la 50% din ce poate. Horatiu a scos cu o ora mai putin. Il gaseam pe traseu asteptandu-ne. Eu am mers bine, fara bete si m-au durut ingrozitor calcaiele pe final. Si la Ciucas am mers fara bete si tot calcailele m-au durut. Ciudat fenomen, il studiez :)
Si bineinteles filmuletul:

No comments:

Post a Comment

Bine ai venit. Ia o gura de OXiGEN !